حاشیه‌های اولین جلسه رأی اعتماد؛

واکنش نمایندگان به پروفسور شدن کواکبیان/شوخی روحانی با اصفهانی بودن وزرای اقتصادی/وزیری که نخندید!

حاشیه‌های جلسه اول رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه حسن روحانی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، حاشیه های جلسه اول رأی اعتماد را در این گزارش بخوانید.

 

سکوت معنادار نمایندگان مجلس!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۷

در هنگام دفاع آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات سکوت خاصی بر مجلس حاکم شده است به گونه ای که کل مجلس سراپا گوش شده اند.

پدر همسر آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات کیست؟
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۵

محمدرضا رضایی کوچی از موافقان وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: اینکه گفته می شود آقای آذری جهرمی داماد فرد خاصی است اینگونه نیست. وی داماد یک کارمند بازنشسته شرکت نفت است.

واکنش جالب پورمختار به برنامه وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۶

واکنش جالب پورمختار به برنامه وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات که گفته شده بود سرعت شبکه اینترنت 11 برابر شده است، گفت: کجاست این سرعت 11 برابر؟ کجا باید این را جست و جو کنیم؟ در همین مجلس ببینید وضع اینترنت چیست؟ وزارت ارتباطات را به وزارت اطلاعات 2 تبدیل نکنید.

بی حاشیه ترین و آرام ترین وزیر پیشنهادی
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۴

بی حاشیه ترین و آرام ترین وزیر پیشنهادی جلسه امروز امیر سرتیپ امیر حاتمی بود. سایر وزرای پیشنهادی در حال صحبت کردن و رایزنی با نمایندگان بودند اما وی سر جای خود بدون اینکه با کسی صحبت کند، نشسته است.

واکنش نمایندگان به پروفسور شدن کواکبیان
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۳

واکنش نمایندگان به نطق کواکبیان زمانی که گفت آن موقع که اقای لاریجانی به من لقب پروفسور داد.

رابطه ما با قوه قضاییه خوب است چشم نزنید!/ما همین رأی به 17 وزیر را می‌خواهیم؛ بیشتر نمی‌خواهیم!

 

 

شوخی لاریجانی با کواکبیان برای دومین بار
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵

لاریجانی بعد از نطق کواکبیان گفت: اجازه بدهید که بعد از صدای بلند ایشان کمی سکوت ایجاد شود.

شوخی لاریجانی با نماینده سمنان
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۰

براساس اعلام قبلی قرار بود که همتی کمتر صحبت کند و وقت خود را به کواکبیان بدهد، زمانی که فقط 22 ثانیه از وقت همتی باقی مانده بود لاریجانی گفت مگر شما نمی خواستید وقت خود را به آقای کواکبیان بدهید ایشان چندبار آمد صحبت کند اما باز سر جای خود بازگشت.

رابطه ما با قوه قضاییه خوب است چشم نزنید!/ما همین رأی به 17 وزیر را می‌خواهیم؛ بیشتر نمی‌خواهیم!

حاضر شدن برخی از وزرای پیشنهادی به جلسه رأی اعتماد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۴

رحمانی فضلی، بیژن نامدار زنگنه، محمود علوی و محمدباقر نوبخت هم به حاضرین جلسه اضافه شدند.

وقتی موافق مخالف می شود!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۹

مهرداد لاهوتی نماینده مجلس که قرار بود در موافقت با برنامه های دولت صحبت کند در مخالفت برنامه دولت صحبت کرد و لاریجانی با خنده به وی تذکری داد، کمی هم موافق صحبت کنید.

 

رابطه ما با قوه قضاییه خوب است چشم نزنید!/ما همین رأی به 17 وزیر را می‌خواهیم؛ بیشتر نمی‌خواهیم!

صندلی های خالی مجلس!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۵

در جلسه نوبت عصر مجلس همه وزرای پیشنهاد شده حضور ندارند و صندلی های مخصوص جایگاه دولت خالی دیده میشود آذری جهرمی و محمد شریعتمداری، امیری معاون پارلمانی، اسحاق جهانگیری و قشقاویدر صحن علنی دیده می شوند. تعدادی زیادی از صندلی های نمایندگان هم خالی است.

 

رابطه ما با قوه قضاییه خوب است چشم نزنید!/ما همین رأی به 17 وزیر را می‌خواهیم؛ بیشتر نمی‌خواهیم!

دومین جلسه علنی بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم دقایقی قبل آغاز شد.

پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۲

جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس با دستور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم پایان یافت.

نوبت بعدی جلسه امروز، ساعت 14:30 آغاز میشود.

لاریجانی ریاست جلسه را به مسعود پزشکیان واگذار کرد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۰

لاریجانی ریاست جلسه را به مسعود پزشکیان واگذار کرد. مجلس با رای نمایندگان از ساعت 8 الی 13 و از ساعت 14:30 تا 19:30 دقیقه برای بررسی کابینه دوازدهم جلسه خواهد داشت.

رئیس‌جمهور مجلس را ترک کرد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۳

رئیس‌جمهور لحظاتی پیش صحن علنی مجلس شورای اسلامی را ترک کرد و 26 دقیقه باقیمانده وقت خود را به اسحاق جهانگیری معاون اولش اختصاص داد.

شوخی لاریجانی با کواکبیان
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۱

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در هنگام تذکری گفت: باید زمانی که رئیس جمهور پشت تریبون بود، این تذکر داده می‌شد اکنون دیگر حکم نوش دارو بعد از مرگ سهراب را پیدا کرد. علی لاریجانی خطاب به کواکبیان: این همه داد و بیداد نداشت رای‌گیری می‌کنیم.

 

رابطه ما با قوه قضاییه رابطه خوبی است چشم نزنید!/ما همین 17 رای وزیر را می‌خواهیم؛ بیشتر نمی‌خواهیم!

واکنش جالب روحانی به اظهارات یکی از مخالفان برنامه‌های پیشنهادی
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۴

در این عکس واکنش جالب  روحانی در لحظه گوش دادن به اظهارات یکی از مخالفان برنامه‌های پیشنهادی را می‌بینید.

 

رابطه ما با قوه قضاییه رابطه خوبی است چشم نزنید!/ما همین 17 رای وزیر را می‌خواهیم؛ بیشتر نمی‌خواهیم!

پایان دفاع تمام قد روحانی از همکارانش
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۹

هم اکنون صحبت‌های رئیس‌جمهور در دفاع از کابینه پیشنهادی‌اش به پایان رسید وی در این عکس در حال مرتب کردن برگه‌های سخنرانی‌اش است.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

لاریجانی: اگر زنجان را هم شهر آذری بدانید وزیر آذری داریم
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۴

علی لاریجانی در پاسخ به خواسته قاضی‌پور نماینده ارومیه مبنی بر معرفی یک وزیر آذری گفت: اگر زنجان را هم شهر آذری بدانید وزیر آذری داریم.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

وزیری که نخندید!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۳

در جلسه دفاع رئیس جمهور از وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم تمام وزرا لبخند بر لب داشتند اما وزیر  نفت چهره‌ای ناراحت داشت.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

روحانی: ما همین 17 رای وزیر را می‌خواهیم؛ بیشتر نمی‌خواهیم!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۶

رئیس‌جمهور هنگامی که همهمه‌های مجلس بالا گرفته بود با لبخندی گفت: ما همین 17 رای وزیر را می‌خواهیم؛ بیشتر نمی‌خواهیم!

روحانی:رابطه ما با قوه قضاییه رابطه خوبی است چشم نزنید!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۹

حسن روحانی رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: رابطه ما با قوه قضاییه رابطه خوبی است، چشم نزنید!

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

دلیل غیبت ربیعی در مجلس مشخص شد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۴

علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه که از ابتدای جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس حضور نیافته بود دلیل غیبتش توسط لاریجانی اعلام شد.

لاریجانی در این مورد گفت: ربیعی وزیر کار تصادف کرده و در راه مانده است که خوشبختانه به خیر گذشت.

چهره خندان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۹

در این عکس چهره خندان محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را می‌بینید.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

لاریجانی متوجه غیبت ربیعی وزیر پیشنهادی کار در مجلس شد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۸

در هنگام دفاع رئیس‌جمهور از علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که متوجه غیبت وی شده بود، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور وزیری که از وی تعریف می‌کنید اصلا حضور دارند؟ من هر چه نگاه می کنم آقای ربیعی را نمی‌بینم. روحانی: هر وزیری که نیست ایشان را نمی‌خوانیم تا تنبیه وی باشد.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

لبخند ظریف در میان تمجیدهای روحانی از وی!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۹

در هنگام دفاع رئیس جمهور از محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه، وی چند لبخند زد.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

شوخی روحانی با اصفهانی بودن وزرای اقتصادی
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۴

رئیس جمهور در زمان دفاع از وزیر پیشنهادی اقتصادی گفت: وقتی که آقای طیب نیا را انتخاب کردیم گفتیم به وی خبر دهید، گفتند در راه اصفهان است و ما گفتیم برگردد، وقتی هم خواستیم این وزیر( کرباسیان) را انتخاب کنیم گفتند او هم در راه اصفهان است و گفتیم برگردد؛ سرنوشت وزارت اقتصاد است که وزرا در راه اصفهان هستند.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

لبخندهای روحانی و وزیر اطلاعات در یک قاب!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۸

در این عکس لبخند رئیس جمهور و وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات را در یک قاب می‌بینید.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

تذکر لاریجانی و حرکت نمایندگان در صحن مجلس!
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۰

با اینکه لاریجانی به نمایندگان تذکر داد که سر جای خود بنشینند اما تعدادی از نمایندگان همچنان روی صندلی خود ننشسته اند.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

نت برداری نهاوندیان و شریعتمداری از صحبت های رئیس جمهور
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۳

محمدشریعمتداری و نهاوندیان گویا در حال نت برداری از صحبت های رئیس جمهور است.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

مکالمه جالب روحانی و لاریجانی در جریان جلسه رأی اعتماد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۱

رئیس جمهور گفت: به دلیل کمبود وقت تیتر برنامه هایم را می گویم.

در ادامه لاریجانی پاسخ داد: شما دو ساعت و نیم وقت دارید و می توانید وقت خود را تنظیم کنید.

روحانی خطاب به لاریجانی گفت: مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد.

خوش و بش رحمانی فضلی و نوبخت در جلسه رأی اعتماد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۸

رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی وزارت کشور و محمدباقر نوبخت که تاکنون سمتش در دولت جدید مشخص نشده است در جریان جلسه رأی اعتماد در مجلس در حال خوش و بش هستند.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

تعیین نوبت نمایندگان مخالف و موافق در جلسه رأی اعتماد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۴

براساس قرعه کشی ترتیب نمایندگانی که به عنوان موافق و مخالف برنامه دولت صحبت می کنند مشخص شد.

مهمانان جلسه رأی اعتماد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۷

علاوه بر وزرای پیشنهادی در این جلسه جهانگیری معاون اول، محمد نهاوندیان، محمدباقر نوبخت، شهیندخت ملاوردی،حسام الدین آشنا، محمود واعظی نیز  حضور دارند.

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در جلسه رأی اعتماد
۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۲

جلسه رأی اعتماد با تلاوت از آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

 

حاشیه‌های جلسه اول رای اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

 

انتهای پیام/

حاشیه‌های جلسه اول رأی اعتماد مجلس به کابینه دوم حسن روحانی

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
نام:
ایمیل:
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
* نظر:
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
ظریف عشق ماست
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
بهترین وزیر دولت یازدهم جناب آقای هاشمی وزیر بهداشت
Iran, Islamic Republic of
معلم
۱۲:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
به نظرم بهترین وزرا دولت روحانی ظریف، امیر حاتمی، زنگنه ،هاشمی می باشند بقیه قابل توجه نیستند
Iran, Islamic Republic of
منتظر
۰۹:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
دولت یازدهم ، هرچقدر که توانست به مطالبات مردم پاسخ بدهد ، با ترکیب دولت دوازدهم که 96% نفرات قبل در آن حضور دارند ، همانقدر کار خواهند کرد .

وزرای نفت ، مسکن و خارجه که از وزارتخانه های کلیدی دولت است و تغییر نکرد ، یعنی روش قبل ادامه خواهد داشت .

نفت : قرار دادهای بی خاصیت برای ایران و پرمنفعت برای خارجی ها
مسکن : کار مفید نمیکند که هیچ ، کارهای قبل از خود را هم تخریب میکند. ( البته چون تمام مشکل مردم هواپیما است ، میخرند )

خارجه : نمیتواند انقلابی عمل کند ، از دیپلماسی اقتصادی هم هیچگونه سررشته ای ندارد ، تنها هنرشان این است که مانند وزرای کشورهای نفتی ، از سخنانی که فرنگی ها و مرفهین بی درد خوششان می آید بگوید و لبخند سیاسی بزند .
Iran, Islamic Republic of
کارمند راه و ترابری
۰۹:۴۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
به نظر بنده که سالهاست در حوزه راه و ترابری فعالیت میکنم وزرات راه و شهرسازی نیاز به یک موتور محرکه قوی دارد که تنها با تغییر وزیر نیز امکان تحول چندانی نخواهد داشت علاوه بر تغییر وزیر و معاونین وی در کلیه سطوح وزارت خانه و در تمام سازمان های زیرمجموعه باید تحول و تغییر در ساختار مدیریتی و نحوه عملکرد سزمانی انجام گردد و گرنه وضع راه مسکن بنادر هواپیمایی و دیگر سازمان ها کما فی السابق بر همین منوال خواهد ماند بعید میدانم دوره چهارساله آینده با این نحوه کار پیشرفتی حاصل گردد
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
امیر حاتمی یک ارتشی است و جایگاه خود را می داند
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
درودبر امیر حاتمی
آخوندی هم که یه بی تربیته مشخصه کجا بزرگ شده بااون رفتارش با خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
امیر حاتمی چقدر متین وبا وقار رفتار می کند
Iran, Islamic Republic of
صابر
۲۰:۵۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
سلام واقعا چرا نباید وزیر زن تو کابینه باشه به نظر من آموزش و پرورش نیاز به یک وزیر خانم داره
Iran, Islamic Republic of