حاشیه‌های دومین جلسه رأی اعتماد؛

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/کنایه نماینده مشهور سلفی‌بگیر با موگرینی/معجزه در مجلس!

حاشیه‌های دومین جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه امروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه حسن روحانی آغاز شد، حاشیه های روز دوم جلسه رأی اعتماد را در این گزارش بخوانید.

 

تذکر دو نماينده مجلس به سواستفاده از وقت مخالفين
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۲

تذکر دو نماينده مجلس به سواستفاده از وقت مخالفين؛ اين چه نوع لابی گری هست كه يك نماينده به عنوان مخالف می آيد و از موافقين بهتر حرف ميزند؟ رييس مجلس بايد نطق را متوقف كند، به جای مخالف می آيند حرف موافق می زنند.

لاريجانی در پاسخ گفت: آقايان می‌آيند اينجا، اگر مخالفند واقعا مخالفت كنند.

نماینده ای که می خواهد وزیر شود
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۱

مهرداد لاهوتی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشاورزی نطق کرد پیشنها داد وزیر کشاورزی شود تا مشکلات واردات برنج را حل کند. واکنش لاهوتی به واردات برنج گفت: این برنج نیست به رنج است.

 

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/کنایه نماینده مشهور سلفی‌بگیر با موگرینی/معجزه در مجلس!

جکی که ربیعی در صحن علنی تعریف کرد
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۲

در برخی از صندوق ها یک نفر کار می کند 10 نفر حقوق می گیرند ما به اصلاحات سیستماتیک نیاز داریم، این را برای خنده نمی گویم یک نفر رفت خواستگاری گفتند داماد چیکاره است؟ گفتند بازنشسته است!

سخنرانی متفاوت جعفرزاده
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۶

غلامعلی جعفرزاده نماینده جانباز مجلس به دلیل اینکه نمی تواند پشت تریبون برود، از صندلی خود در موافقت با ربیعی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنرانی کرد.

 

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/کنایه نماینده مشهور سلفی‌بگیر با موگرینی/معجزه در مجلس!

کنایه فرج‌الله رجبی نماینده مشهور سلفی‌بگیر با موگرینی
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۰

کنایه فرج‌الله رجبی نماینده مشهور سلفی‌بگیر با موگرینی؛ بعد میگویند سلفی بد است، خوب این کار هم بد است! (قاضی پور با فریادهای خود موجب قطع سخنان رجبی شده بود).

واکنش لاریجانی به اصرار قاضی پور
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۷

جعفر زاده نماینده مجلس تذکری داد در مورد اظهاراتی که روز گذشته در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات بیان شده بود که لاریجانی در این مورد گفت: اصل اینکه ما احترام لازم را در بیان مطالب رعایت کنیم حرف صحیحی است. بیان‌مان بیانی نباشد که اتهامی بزنیم اما نمایندگان آزادند که هر مطلبی را که به ذهنشان می رسد و در مورد آن ابهام دارند ،بیان کنند.

در ادامه قاضی پور که اصرار داشت پاسخ نماینده تذکر دهنده را بدهد با واکنش لاریجانی مواجه شد و گفت: به فرض اینکه شما این را در رد خودتان بدانید ماده 79 می گوید در این جلسه یا جلسه بعد می توانید پاسخ دهید.

 

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/تعجب بروجردی از تذکر هیئت رئیسه/معجزه در مجلس!

 

میزان حقوق وزیر پیشنهادی بهداشت
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۹

قاضی‌زاده هاشمی، وزیر پیشنهادی بهداشت در جلسه رای اعتماد مجلس گفت: حقوقم ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان است؛ همان حقوق نجومی که می‌گویید. بچه‌هایم راه وزارت‌خانه را بلد نیستند.

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/تعجب بروجردی از تذکر هیئت رئیسه/معجزه در مجلس!

 

شوخی لاریجانی با نمایندگان
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۱

شوخی لاریجانی با نمایندگانی که دور جهانگیری جمع شده بودند. آقای محبتی و دوستانی که دور اقای جهانگیری جمع شده اید کنار بروید که آقای جهانگیری هم کمی هوا بخورد .

نمایندگی انحصاری لنزها متلعق به چه کسی است؟
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۷

احمد علیرضا بیگی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان نطق میکرد گفت: مشتاقم که بدانم نمایندگی انحصاری لنزها متلعق به چه کسی است؟

کدام وزیر پیشنهادی تحمل مخالف را ندارد؟
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۵

ولی ملکی که در مخالفت با قاضی زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نطق می کرد گفت: شما تحمل مخالف را ندارید و این از کانال های مخالف اثبات شده است.

واکنش قاضی زاده هاشمی به اظهارات موافقانش
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۵

قاضی زاده هاشمی به اظهارات موافقانش در جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/تعجب بروجردی از تذکر هیئت رئیسه/معجزه در مجلس!

آقای برجام کیست؟
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۴

ابطحی در مخالفت با ظریف چندین بار ظریف را آقای برجام خطاب کرد که با تشویق و خنده های نمایندگان رو به رو شد.

 

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/تعجب بروجردی از تذکر هیئت رئیسه/معجزه در مجلس!

تنها وزیر پیشنهادی با ظرافت
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۶

پارسایی در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت:ظرافت تنها در دکتر ظریف یافت می شود و بس.

پیشنهادی که بدجور رای نیاورد!
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۸

لاریجانی بعد از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اقتصادی گفت: می خوام کسب نظر از نمایندگان کنم، آقایانی که این وسط هستید بفرمایید سرجایتان می خوام رای تان را بگیرم. این صحبت لاریجانی با اعتراض نمایندگان رو به رو شد سپس لاریجانی با خنده گفت من که نگفتم در مورد چه چیزی می خواهم رای بگیرم که مخالفت می کنید.

سپس پیشنهاد اینکه جلسه بررسی رای اعتماد تا دو ساعت پس از اذان مغرب هم ادامه پیدا کند به رای گذاشته شد، اما این پیشنهاد رای نیاورد و لارجانی هم گفت: "بدجور رای نیاورد"!

 

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/تعجب بروجردی از تذکر هیئت رئیسه/معجزه در مجلس!

وقتی نماینده مخالف، موافق می شود
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۷

سید هادی بهادری که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی اقتصاد در جایگاه قرار گرفت در موافقت با وزیر پیشنهادی صحبت می کند.

نماینده ای از رجال الغیب!
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۱

ملکی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: می دانم که همه عزیزان رای می آورند شکی در آن نیست، لاریجانی در پاسخ به وی گفت: شما مگر رجال الغیبی که اینگونه می گویید.

واکنش لاریجانی به زلال‌ترین وزیر پیشنهادی روحانی/تعجب بروجردی از تذکر هیئت رئیسه/معجزه در مجلس!

 

ماجرای پروفسور حسابی و ولش کن عامل مشکلات
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۹

ولی ملکی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی اقتصاد حرف می زد گفت: پروفسور حسابی می گوید کلمه ولش کن پدر مملکت را در آورده است، من هر چه گشتم در لغت نامه خارجی این را پیدا نکردم، در مسئولیت هایمان از این کلمه استفاده می کنیم همین است که در کشور مشکلات پیش می آید.

زلال ترین وزیر پیشنهادی روحانی کیست؟
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۸

محمد حسین قربانی موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات در هنگام نطق خود گفت: زلال ترین وزیری که آقای روحانی معرفی کرده است آقای علوی است. لاریجانی با پایان وقت این نماینده گفت: زلال بودن را هم فرمودید دیگر کفایت می کند.

تعجب بروجردی از تذکر هیات رئیسه
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۲

بروجردی از تذکر هیات رئیسه تعجب کرد و گفت: وقتمان به این سرعت تمام شد!

لاریجانی در مقابل این تذکر گفت: وقت مال ایشان است اجازه بدهید.

 

تعجب بروجردی از تذکر هیئت رئیسه/یادداشت برداری وزیر پیشنهادی از صحبت‌های مخالفش/معجزه در مجلس!

یادداشت برداری وزیر پیشنهادی اطلاعات از صحبت های مخالف خود
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۹

یادداشت برداری وزیر پیشنهادی اطلاعات از صحبت های علی مطهری که در مخالفت با وی حرف می زد.

معجزه در مجلس!
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۲

نادر قاضی پور در موافقت با وزیر اطلاعات در دومین جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی روحانی صحبت کرد.

وی گفت: اولین بار است که در این 10 سال می‌خواهم در موافقت با کسی صحبت کنم و این معجزه است.

 

اذد

آغاز دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی با 49 غایب
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۱۵

روز دوم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی با حضور 241 نفر از نمایندگان آغاز شد. 49 نماینده غایب این جلسه هستند.

 

اذد

 

انتهای پیام/

 

حاشیه های رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
نام:
ایمیل:
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
* نظر:
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
چشمم روشن.
ای بلاها.
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
بسیار عالیییییییییییییییییییییی وممنونمممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
لاریجانی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
همیشه سلامت باشید اقای لاریجانی ممنونم
Germany
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
روحانی دوستت داریم
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وای ای جانم من عاشق لاریجانی هستم خیلی مرد بااخلاقی هستند.
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
ربيعي قاضي زاده دو انسان بی نظیر هستند
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
الهی من لاریجانی خیلی دوست دارم خداییش خیلی فرد خوبی است خوش خنده با اخلاق متین
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وای لاریجانی و روحانی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۵:۳۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
اقای ظریف وهاشمی دوستتون داریم
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۳:۳۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
خداییش لاریجانی مرد خیلی خوش خنده وبا اخلاق هستند خدا همیشه نگهدارش باشه.
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
برای ظریف، روحانی، لاريجان، دعا کنیم همیشه سلامت باشند .از سه بزرگوار کمال تشکر را داریم .دوستتو داریم
Iran, Islamic Republic of
اصفهانی
۰۰:۲۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
لطفا مشخص بشه این چهل و نه چرا غیبت کردند؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
انشالله تمام مشکلات به خوبی وخوشی حل میشه
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
چرا مجلس اینقدر بی نظم هست تعدادی میگن و میخندند تعدادی با گوشیهاشون ور میرن تعدادی قدم میزنن تعدادی چرت میزنن و....... همه حرفاشون رو هم جمع کنی یه جمله درست و حسابی از حرفاشون در نمیاد خدا به دادمان برسه چه کسانی دارند برای ما تصمیم میگیرن شما رو خدا وقتی میخواهید نماینده به مجلس ببرید از لحاظ دانش و نطق وگفتگو آنها رو آزمایش کنید
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
شروع فروش نقدی پژو 508 مدل 2017 برای نخستین ‌بار در ایران + قیمت قطعی
حضرت عباسی ما گفتیم تحریم تمام میشود هم قیمت میاد پایین و هم حقوق بالا میرود .
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
نمیدونم چرا بُعد خوش بینیم خراب شده!!!!!!!!!!!!!!!
ازین دوست دارم دوست دارماتون معلومه ...........
Iran, Islamic Republic of