حاشیه‌های هشتمین جلسه رأی اعتماد؛

ماجرای لاریجانی، سلطانی‌فر و سخنرانی 10 دقیقه‌ای/ وزیری که مخالف نداشت/ نتیجه معکوس دفاع یک نماینده موافق

حاشیه‌های هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاشیه‌های هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را در این گزارش بخوانید.

 

 

وزرای پیشنهادی صحن مجلس را ترک کردند
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۷

وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به همراه رئیس جمهور پس از پایان بررسی صلاحیت کابینه صحن مجلس را ترک کردند.

پای برندها هم به مجلس باز شد
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۶

روحانی در مجلس گفت: زمانی که با آقای زنگنه برای تصدی وزارت نفت صحبت کردم وی پیشنهادی دیگری داشت. زنگنه جوانی را برای این پست به من معرفی کرد و گفت من به عنوان مشاور کنارش فعالیت می کنم. در ابتدا پیشنهاد آقای زنگنه برای من وسوسه انگیز بود. البته همانجا به وی گفتم من 100 میلیارد دلار سرمایه خارجی نیاز دارم. آیا این جوان می تواند این سرمایه را بیاورد؟ زنگنه به تردید افتاد. من وزیری می خواهم که اسمش برای جذب سرمایه برند باشد. برخی وزرای ما اسامی شان برند جذاب است.

شوخی روحانی با وزیر پیشنهادی ورزش
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۸

شوخی روحانی با وزیر ورزش : رئیس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزرا گفت که وزیر ورزش آقای سلطانی فر نمی خواست به این زودی این تریبون را رها کند.

 

ماجرای لاریجانی، سلطانی‌فر و سخنرانی 10 دقیقه‌ای/وزیری که مخالف نداشت/نتیجه معکوس دفاع یک نماینده موافق

خاطره روحانی از مجلس اول
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۸

امید ما بر این است که هر چه سریعتر دولت را شروع کنیم یک وقتی در مجلس اول یکی از شهدا که خدا رحمتش کند. در مورد اعتبار نامه اش بحث بود پشت تریبون آمد و گفت به این رای ندهیم تا رقیبش که در انتخابات میان دوره ای می آید او رای بیاورد که بهتر است. اینجوری نمی توانیم بگویم که به این رای ندهیم تا بعدا وزیری قوی تر معرفی شود.

ماجرای لاریجانی، سلطانی فر و سخنرانی 10 دقیقه‌ای
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۳

سلطانی فر که با هیچ نماینده مخالفی مواجه نشد، پس از نطق نمایندگان موافق با برنامه هایش به سخنرانی پرداخت که در ابتدا لاریجانی خطاب به وی گفت: به قیافه آقای سلطانی فر می آید که در 10 دقیقه می خواهد جمع کند.

 

وزیری که مخالف نداشت/نمره 20 به سلطانی فر

نتیجه معکوس دفاع یک نماینده موافق
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۱

قربانی در موافقت وزیر پیشنهادی ورزش در جلسه بررسی صلاحیت وزرای کابینه دوازدهم خارج از وقت قانونی خود صحبت می کرد که لاریجانی گفت: دفاع در وقت غصبی نتیجه معکوس می دهد.

 

وزیری که مخالف نداشت/نمره 20 به سلطانی فر

وزیری بدون سفر خارجی
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۳

قرجه طیار در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: در تمام این مدت حتی ایشان یک سفر خارجی نرفتند و برای بررسی امکانات ورزشی استانها به سفرهای داخلی رفتند.

نمره 20 به سلطانی فر
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۸

برومندی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش نطق می کرد که در انتهای صحبت خود گفت: نمره سلطانی فر 20 است. در واکنش به ان لاریجانی گفت: خوبه نمره ام دادید.

وزیری که مخالف نداشت/نمره 20 به سلطانی فر

وزیری که مخالف نداشت
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۹

در جریان رای اعتماد کابینه دوازدهم هیچ نماینده ای با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مخالفت نکرد.

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دوازدهم آغاز شد
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۷

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم دقایقی قبل به ریاست لاریجانی آغاز شد.

 

انتهای پیام/

حاشیه های رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

جزئیات رای اعتماد به محمد شریعتمداری

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
نام:
ایمیل:
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
* نظر:
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
با سلام اگر رییس جمهور از جناح دیگر هم بود می بایست برای پیشرفت کشور همین وزرا را می آورد بجز در مواردی که واقعا ضعیفند باید به آقای روحانی بارک الله گفت هرچند رای به دیگری داده ام
Iran, Islamic Republic of
بی نام
۱۰:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
نمایندگان و وزرا به همدیگه نون قرض دادند این سر وصداها هم دعوای زرگری بود برا ما کلا نمدی ها
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۱:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
هجب
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
شهید چمران لایییییک
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
شهید چمران: میگویند تقوا از تخصص لازمتر است آن را میپذیرم اما میگویم آن کسی که تخصص ندارد وکاری را میپذیرد بی تقواست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رحمت به روح پاکش
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
ای بابا هیچ کدوم از وزرا به فکر ملت نیستن و فقط.......
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
منم سفر خارجی نداشتم.
حالا تلافیشو در میاره.
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
آخرین اخبار
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر