علت تب کردن افراد پس از تزریق واکسن چیست؟ + فیلم

برخی افراد پس از تزریق واکسن کرونا تب می‌کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تزریق واکسن، از جمله واکسن کرونا می تواند بدون عوارض باشد و البته می تواند برای برخی افراد هم عوارضی از جمله بالا رفتن دمای بدن، داشته باشد.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
بانک ایران زمین
سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
نام:
ایمیل:
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
* نظر:
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا حرفش درسته ، آخرش میگه هر واکسنی که واقعی باشه یا خوب باشه بدن رو دچار تب و لرز خفیف میکنه که نشانه مبارزه سیستم ایمنی با ویروس است ، خوب واکسن هایی که این حالت رو ایجاد نمی کنند آبکی هستند
بانک ایران زمین
سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک ایران زمین
سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
آخرین اخبار
بانک ایران زمین
سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک ایران زمین
سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*} {* *}