خوردن داروی دفع پشه فاجعه آفرید

سهل انگاری والدین در قرار دادن داروی دفع پشه در دسترس کودک فاجعه ای را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک ۳ ساله هندوستانی که اشتبا‌ها اقدام به خوردن داروی دفع پشه کرده بود جانش را از دست داد. قربانی که هویتش «تی کیشور» اعلام شده در حالی که خیال می‌کرد این دارو یک نوشیدنی است اقدام به خوردن آن کرد. این اتفاق یکشنبه شب و در «فاطیما نگار» واقع در منطقه پالاوارام رخ داد.

این کودک پس از نوشیدن دارو دچار بدحالی شد و روی زمین افتاد. «تامیلاراسان»، پدر این کودک که کارگر یک کارخانه غیردولتی است بلافاصله فرزندش را به کلینیک غیردولتی منتقل کرد. پزشکان شیفت با خوراندن آب نمک به کودک سعی کردند تا وی را مجبور به استفراغ کنند. با این حال بنا به گزارش پلیس اوضاع بدتر و شکم کودک متورم و دچار تنگی نفس شد.


بیشتر بخوانید


در ادامه والدین این کودک اقدام به انتقال وی به بیمارستان کودکان ایگمور کردند که متاسفانه کودک در میان راه جانش را از دست داد. جسد کودک برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده است. والدین کودک شکایتی را بر علیه پزشکان وقت کلینیک به خاطر روش درمان اشتباه آن‌ها در اداره پلیس مطرح کرده اند.

تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

داروی دفع پشه

انتهای پیام/

بانک ایران زمین
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
نام:
ایمیل:
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
* نظر:
بانک ایران زمین
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک ایران زمین
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
آخرین اخبار
بانک ایران زمین
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک ایران زمین
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر